Novi dirkalnik so javnosti že predstavili na salonu v Frankfurtu, prva dirka pa ga čaka v letu 2012. Foto: Ford
Novi dirkalnik so javnosti že predstavili na salonu v Frankfurtu, prva dirka pa ga čaka v letu 2012. Foto: Ford

Pomembno razliko v primerjavi s prejšnjimi generacijami dirkalnika, ki se je v preteklosti že izkazal kot odlična odskočna deska za bodoče voznike formule 1, predstavlja vgradnja novega 1,6-litrskega motorja ecoboost. Pogonski agregat zmore 121 kilovatov (165 KM) in 220 Nm navora, prvič v zgodovini formule ford, pa je motor povezan s šeststopenjskim sekvenčnim menjalnikom.

Fordovi konstruktorji so več pozornosti namenili tudi varnosti, da dirkalnik ustreza strožjim varnostnim predpisom FIA (Federation Internatione de l'Automobile). Konstrukcija vozila je trša, vanjo pa so vključene tudi zmečkljive cone, izdelane iz ogljikovih vlaken, zaščitna polnila na bokih, varnejši vzglavnik, volan in sedež.

Novi dirkalnik bo prvo preizkušnjo v praksi dočakal na prvenstvu formule ford v Veliki Britaniji, nameravajo pa ga tudi pospešeno uvajati v druga podobna prvenstva po svetu.