Marc Poulan, vodja oblikovanja konceptnih avtomobilov pri podjetju Alpine, je za Avtomobilnost povedal, kaj konkretno bo ostalo na serijskem avtomobilu. "Detajli na sprednjem delu bodo ostali, čeprav so zelo drzni," nam je pojasnil Poulan in dodal, da so želeli narediti športni fastback, obliko, ki poudarja fluidnost in športnost ter vse to združiti s prostornostjo. "Ta silhueta z enakomerno nagnjenim zadnjim oknom prispeva k aerodinamičnosti vozila," pravi sogovornik.
Kot vir navdiha sta služili kapljica vode, ki velja za eno najbolj aerodinamičnih oblik v naravi in ki so jo uporabili za zasnovo prostorne kabine, ki deluje kot monoliten mehur, ter snežinka. Navdih za obliko platišč razstavnega prototipa A390_β je dala kristalna struktura snežinke, ki je odporna in lahka obenem. Posebnost koncepta je tudi večplastna "zrcalno modra" karoserijska barva, ki poudarja ostre oblike razstavnega prototipa. Te bodo po besedah sogovornika zaščitni znak serijskega modela – premikajoči se delci barve med premikanjem trepetajo. Odtenki se tako prelivajo med živo modrimi, ki vase ujamejo svetlobo, in temnejšimi.
Pomični difuzor in plavut morskega psa
Še ena posebnost je svetlobni pečat, ki je soroden s tistim iz študije Alpenglow. Roj osvetljenih trikotnikov, poimenovan "cosmic dust", pod vodoravnim pasom svetlobe spredaj in zadaj spominja na komet, ki se prebija skozi ozračje, so nam razložili pri podjetju Alpine. Ne nazadnje tanka pasova svetlobe spredaj in zadaj, ki sta videti kot lameli, ki režeta zrak, avtomobilu dajeta občutek lahkosti.
Plavut morskega psa na strehi se nanaša na dirkalne specialke Alpine na vzdržljivostni dirki Le Mans. Največja novost pa je zadnji pomični difuzor, ki se premika v območju 80 mm in omogoča, da po potrebi povečate tlačno silo. Avtomobil ima tudi zadnji par nasprotno usmerjenih vrat ali skeletno konstrukcijo brez sredinskega stebra, vendar je ta element tisti, ki najverjetneje ne bo prišel v serijsko proizvodnjo.
Kot v formuli 1
Kabina s snežno belim oblazinjenjem je čisto nasprotje temne zunanjosti. Črna tla iz recikliranega ogljika imajo strukturo, ki spominja na asfalt na dirkališču. Vozilo je namenjeno prevozu štirih potnikov, zadnja sedeža imata obliko snežnega zameta. Pri Alpinu so poskušali vozniku približati občutek sedenja v dirkalniku formule 1. Voznik podatke bere podatke s holografskega zaslona v obliki trikotnika. Sestavljen je iz treh steklenih lamel, postavljenih druga za drugo.
Neposreden navdih za volan v A390_β je prišel iz formule 1, zato je volan kompakten, tehničen in natančen. Ponuja dve geometriji, s čimer omogoča prehajanje med načinom vožnje za vsak dan in skrajno športnim načinom. Voznik v sredino volana vstavi leden kristal, ki služi kot ključ. Kulisa "menjalnika" ima obliko poliranih kamnov. Gumbi na dosegu prstov omogočajo prilagajanje vzmetenja, rekuperacijo, a tudi kratkotrajno povečanje zmogljivosti, na primer pri prehitevanju. Drugi gumb preklopi kokpit v način F1, pri katerem se sedež spusti, stopalke dvignejo v višji položaj in volan pomakne bližje k vozniku.
Stavijo na nadpovprečne vozne lastnosti
Pri podjetju Alpine ne obljubljajo, da električni avto ne bo dober le pri pospeševanju na ravnini, ampak tudi v ovinkih, kjer bodo voznika in potnike v sedežih trdno držali štiritočkovni pasovi.
Spremenjena platforma AmpR Medium ima tri elektromotorje. Dva sta nameščena na zadnji in eden na sprednji osi. To bo omogočilo zelo natančno vektoriranje pogonskega navora za posamezna kolesa. Skupaj z nizkim težiščem in domnevno majhno maso naj bi prinašal vozne lastnosti, podobne kupeju A110.
Vabimo vas, da futurističen koncept še podrobneje spoznate v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost. Lahko pa si ogledate še dva Alpinina modela, ki smo ju spoznali v Avtomobilnosti, A110 in A290.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje