Tudi v Detroitu so vrata avtomobilskega salona najprej odprli za predstavnike medijev, ki so največ pozornosti namenili premiernim predstavitvam. Foto: Newspress
Tudi v Detroitu so vrata avtomobilskega salona najprej odprli za predstavnike medijev, ki so največ pozornosti namenili premiernim predstavitvam. Foto: Newspress

Na velikih mednarodnih avtomobilskih salonih so prvi dnevi že po tradiciji namenjeni predstavnikom medijev, nato sledijo poslovni obiskovalci, največ dni pa ostane za javnost. V Združenih državah Amerike sicer dodaten dan posvetijo še dobrodelnim organizacijam in njihovim povabljencem, vendar pa se bodo to soboto vrata salonskih dvoran končno odprla tudi za vse druge obiskovalce, ki so dejansko tudi morebitni kupci razstavljenih izdelkov.

Čeprav se tudi v Detroitu čedalje bolj pozna globalizacija ponudbe avtomobilskih modelov in je izrazitih severnoameriških posebnežev manj kot v preteklosti, pa se vzdušje v Združenih državah razlikuje od tistega, ki ga je mogoče marca pričakovati v Ženevi. Do okolja prijaznejša plat avtomobilov je manj izpostavljena, manj pa je tudi govora o krizi in težkih gospodarskih razmerah, ki odvračajo kupce od nakupov avtomobilov. Prireditelji pravzaprav govorijo o tem, da salon v Detroitu letos dokazuje pozitivne spremembe v avtomobilski panogi.

Sodeč po približno petdesetih premiernih predstavitvah novih vozil v svetovnem ali pa vsaj severnoameriškem okviru je izraženemu optimizmu dejansko mogoče verjeti. O tem, kaj bo v ponudbi na avtomobilskem trgu v letu 2013, pa se je približno 6.000 predstavnikov lokalnih in svetovnih medijev že lahko prepričalo na lastne oči, nekaj zanimivejših vozil, ki so na ogled v Detroitu, pa si lahko ogledate tudi v naši fotogaleriji.