V winda sta med drugim sedla tudi premier Pahor in direktor Revoza, Aleš Bratož. Foto: Reuters
V winda sta med drugim sedla tudi premier Pahor in direktor Revoza, Aleš Bratož. Foto: Reuters

Wind je najnovejši avtomobil francoskega avtomobilskega velikana Renaulta, ki ga bodo izdelovali le v novomeški tovarni Revoz. Renault namerava postopno ukiniti izdelavo clia druge generacije v Evropi (torej tudi v Novem mestu), tako da bodo s trakov v dolenjski prestolnici vozili le windi in twingi.

Najnovejšega malčka, ki se, kot pravijo pri Renaultu, iz roadsterja v kupeja spremeni v pičlih 12 sekundah, je francoski velikan premierno predstavil 4. marca na avtosalonu v Ženevi in takoj prejel številne pohvale. Edina pomanjljivost je windova cena - ta bo predvidoma 17.500 evrov, prvi serijsko izdelani avtomobili pa naj bi iz Revoza zapeljali poleti.

Nekaj tehničnih podatkov ...
Renault wind je kupe-roadster, dvosed, ki skupno v dolžino meri 3,83 metra, odlikuje pa ga predvsem, kot pravijo pri Renaultu, "domiselno odpiranje strehe". Vozniki novega winda bodo namreč lahko streho svojega jeklenega konjička dvignili (in pozneje tudi spustili) le v 12 sekundah, pravijo pri avtomobilskem velikanu.

Novi wind je sicer majhen, a obenem tudi uporaben, še pravijo, saj prostornina prtljažnika ne glede na to, ali je streha dvignjena ali spuščena, znaša 270 litrov. Evropski kupci bodo lahko izbirali med dvema motorjema: štirivaljnim s prostornino 1,6 litra, ki bo proizvedel 98 kilovatov moči, ali manjšim s prostornino 1.200 kubičnih centimetrov, ki bo predel s 75 kilovati.