Med materiali, uporabljenimi za karoserijo, prevladujejo ogljikova vlakna, vpadljiva embalaža pa skriva tudi mikavno tehnološko vsebino. Srce roadsterja predstavlja nadgrajeni 2,0-litrski Fordov štirivaljnik duratec z močjo 176 kilovatov (240 KM) in navorom 206 Nm, ki zagotavlja pospešek od o do 100 kilometrov na uro v manj kot štirih sekundah.
Podvozje je tehnično bližje dirkalnikom formule 1 kot običajnim cestnim avtomobilom, bolj dinamični vožnji pa so prilagojeni tudi vsi drugi sklopi, vključno s športnimi zavorami. Ker bo serijska različica, ki naj bi na trg predvidoma pripeljala prihodnje leto, namenjena cestni uporabi, je to tudi prvi Caterhamov model z vgrajenim sistemom za nadzor zdrsavanja koles.
Ker je roadster zasnovan predvsem za prvinski užitek v dinamični vožnji, med opremo ni balastnih dodatkov, prav tako kupci maloserijskega naslednika ne bodo imeli prav veliko možnosti izbire pri sestavljanju svojega unikata.
Prototip aeroseven pa ne najavlja le novega Caterhamovega modela, ampak nakazuje tudi oblikovne smernice izdelka, ki ga bodo v sodelovanju z Renaultom pripravili za leto 2016.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje