Hawk T1 je na letališču RAF Scampton s približno 1000 km/h »prehitel« Hamiltona za volanom dirkalnika, ki je zmogel le 300 km/h. Foto: Daimler
Hawk T1 je na letališču RAF Scampton s približno 1000 km/h »prehitel« Hamiltona za volanom dirkalnika, ki je zmogel le 300 km/h. Foto: Daimler

Britanskega voznika so namreč pred preizkušnjo na dirkališču Silverstone gostili piloti akrobatske skupine britanskega vojaškega letalstva Red Arrows. Družbo mu je poleg članov ekipe Mercedes AMG Petronas delala tudi ekipa britanskega BBC-ja z Davidom Coulthardom na čelu, ki je posnela material za dokumentarec o delu dveh vrhunskih ekip, letalske in avtomobilske, ki imata podobno delo, se obe zanašata na visoko tehnologijo in kjer se morajo piloti oziroma vozniki zanašati na strokovnost številnih ljudi v ozadju.

Na preizkušnjah formule 1 in letalskih mitingih namreč javnost vidi le ljudi v kokpitih zmogljivih strojev, ki pa brez podpore tehničnih ekip preprosto ne bi delovali. Hamilton in Coulthard sta morala pred poletom prestati skrben zdravniški pregled, šele nato sta smela poleteti na drugem sedežu zmogljivih hawkov T1, ki jih uporabljajo za treninge in nastope britanski piloti. Po krajši praktični preizkušnji njunih "zmogljivosti" med akrobacijami pa so jima za nekaj trenutkov prepustili tudi vodenje letal.

Dan, ki je po trditvah udeležencev minil v enakovrednem navdušenju letalske in avtomobilske ekipe nad delom drugih, so sklenili še s simbolično tekmo med dirkalnikom in letalom. Za volanom prvega je sedel Lewis Hamilton, ki se je moral zadovoljiti s hitrostjo 300 kilometrov na uro, približno trideset metrov nad njim pa ga je s hitrostjo skoraj 1.000 kilometrov na uro "prehitelo" letalo, v katerem je na drugem sedežu sedel David Coulthard.