Na sejmu bodo razstavili približno 900 avtomobilov, od teh jih je po podatkih organizatorjev 130 svetovnih oz. evropskih novosti. Prireditelji pričakujejo, da bo sejem, ki se bo končal 17. marca, obiskalo več kot 700.000 ljudi.
Ena izmed pomembnejših tem na letošnjem avtomobilskem salonu v Ženevi so vozila na alternativni pogon. Prvi mož Volkswagna Martin Winterkorn je v ponedeljek zvečer pred odprtjem sejma tudi politike pozval k podpori pri proizvodnji do okolja prijaznejših avtomobilov. Da bi lahko dosegli ambiciozne okoljske cilje EU-ja, je potreben celoten spekter od bencinskih do električnih motorjev.
"Zato je zdaj pravi trenutek, da skupaj z evropskimi politiki spodbudimo inovacije," je dejal. Volkswagen namerava pri svojih novih modelih za evropski trg do leta 2020 zmanjšati izpuste ogljikovega dioksida na 95 gramov na kilogram in s tem izpolniti smernice EU-ja.
Temni oblaki nad Evropo
Položaj v avtomobilski panogi je trenutno negotov, je poročala nemška tiskovna agencija. Temni oblaki grozijo predvsem evropskim proizvajalcem avtomobilov. Po vsej Evropi se napoveduje zapiranje tovarn, v avtomobilski industriji je ogroženih na desettisoče delovnih mest.
Lani so v EU-ju prodali le 12 milijonov novih avtomobilov, kar je najmanj po letu 1995. Tudi leto 2013 se ni začelo bolje. Februarja se je število novih registracij v številnih državah zmanjšalo tudi za več kot deset odstotkov. "Prve mesece leta je v zahodni Evropi zaznamovalo šibko povpraševanje," je dejal predsednik nemškega avtomobilskega združenja VDA Matthias Wissmann.
Medtem ko se ZDA letos obeta rast števila registracij novih avtomobilov za štiri odstotke in Kitajski za šest odstotkov, pa zahodni Evropi neka nemška raziskava napoveduje padec za približno pet odstotkov, na 11,2 milijona avtomobilov.
Odločilne za pričakovani padec prodaje bodo krize v Italiji, Franciji in Španiji. V primerjavi z letom 2007 se utegne avtomobilski trg v zahodni Evropi zmanjšati za skoraj četrtino.
"Avtomobilska industrija se ob krizi vse bolj deli na zmagovalce in poražence," je dejal nemški poznavalec panoge Stefan Bratzel. Pod pritiskom so predvsem proizvajalci, ki pretežni del prihodkov ustvarjajo na evropskem trgu, torej Renault, koncern PSA, Opel in Fiat.
Spodaj si poglejte fotoutrinke ob odprtju.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje