V nedeljo bodo zaprli vrata letošnjega avtomobilskega salona v Ženevi, ki je znova dokazal, da več kot osemdeset let tradicije pomeni veliko.
V prvem tednu si je letošnjo ponudbo ogledalo približno deset tisoč predstavnikov medijev iz celega sveta, po prvem vikendu, ko je bil salon odprt tudi za javnost, pa so zabeležili več kot tristo tisoč obiskovalcev. K rekordnemu obisku je verjetno veliko prispevala uspešna tržna poteza uvedbe polovične cene vstopnice za popoldanski ogled, toda glavni motiv so bili vsekakor razstavljeni avtomobili in marsikaj z njimi povezanega. Čeprav se ponavadi največ omenjajo prav avtomobili, si je na takšnih sejmih mogoče ogledati tudi zanimive prestavitve tehnologije, se pomeriti v simulatorju vožnje, v živo srečati katerega izmed zvezdniških navdušencev nad avtomobili, sesti za volan ali pa vsaj na sedež pregrešno dragega avtomobila …
Je pa salon v Ženevi hkrati dokaz, da kljub dolgoletni tradiciji in mednarodnemu ugledu, organizatorji ne smejo pozabiti na tiste obiskovalce, ki pridejo izbirati svoj bodoči avto in ne le gledati kaj ponuja avtomobilska industrija.
Temu preverjenemu receptu bodo organizatorji brez dvoma sledili tudi prihodnje leto, saj kljub odpovedim nekaterih tovrstnih dogodkov, v Ženevi na kaj takšnega očitno niti ne pomislijo.
Tokrat pa le še nekaj foto utrinkov z letošnjega salona.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje