Po besedah predstavnikov uglednega izdelovalca avtomobilov za najpetičnejše kupce so pri dirkalniku maksimalno izkoristili zmogljivosti, ki se sicer skrivajo pod motornim pokrovom vsakega continentala GT. Za dirkališče oplemeniten 4,0-litrski motor V8 zmore 447 kilovatov (600 KM) moči, ki poganja kar za tisoč kilogramov lažjo dirkalno različico.
Continental GT3 namreč tehta manj kot 1.300 kilogramov, saj so mu odstranili večino siceršnjega notranjega udobja in vso nepotrebno opremo za uporabo na dirkališču. Seveda pa so mu hkrati dodali kar nekaj podrobnosti, ki mu zagotavljajo še boljše vozne lastnosti in uspešnejše premagovanje obremenitev na stezi, vključno s paketom usmernikov zraka, športnim vzmetenjem, prilagojenim menjalnikom in seveda povsem drugačnim delovnim mestom za voznika.
Po prvi javni prestavitvi na festivalu hitrosti – Goodwood festival of Speed – dirkalnik čakajo še dodatne preizkušnje, fine nastavitve in homologacija, prihodnje leto pa ga bo mogoče videti tudi na prvih dirkah.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje