Prava dirkalna različica prestižnega ferrarija, namenjena tekmovanjem. Foto: Ferrari
Prava dirkalna različica prestižnega ferrarija, namenjena tekmovanjem. Foto: Ferrari

Ferrari F430 challenge je namreč športno oplemenitena različica prestižnega cestnega dirkalnika, namenjenega petičnim kupcem z veliko željo po športni vožnji. Challenge v primerjavi s cestnim modelom ponuja manj udobja in prestiža za voznika.

Avtomobilu so namreč odvzeli vso dodatno nepotrebno težo, mu vgradili menjalnik, ki izvira iz različice v formuli 1, dirkalni volan, radijsko povezavo s servisnim boksom, namestili zavore iz ogljikovih vlaken, vgradili začitni lok in ojačitve, predelali izpušni sistem ...

F430 challenge naj bi že prihodnje leto začel zamenjevati trenutno različico 360 challenge, leta 2007 pa naj bi se po dirkališčih podili le še pred kratkim predstavljeni novinci.

Navzven se dirkalnik od svoje cestne različice razlikuje predvsem po podrobnostih, ki jih pravi častilci znamke hitro opazijo. Foto: Ferrari
Avto, prilagojen potrebam dirkačev, tehta le 1.225 kilogramov, saj so mu odstranili vso dodatno, predvsem prestižno težo. Foto: Ferrari
Ena izmed posebnosti je dirkalni volan s stikali za komunikacijo z boksom. Foto: Ferrari
Sredinsko nameščeni V8-motor zmore 360 kilovatov pri 8.500 vrtljajih in 465 Nm navora pri 5.250 vrtljajih. Foto: Ferrari
V kabini je nameščen le voznikov sedež, pri teži pa so varčevali tudi z namestitvijo vetrobranskega stekla iz umetne mase Lexana. Foto: Ferrari
Skozi steklo na zadku si je mogoče ogledati srce dirkalnika, ki ima izboljšan izpušni sistem. Foto: Ferrari
Dirkalnik meri v dolžino 4.512 milimetrov, v širino 1.923 milimetrov in v višino 1.184 milimetrov. Foto: Ferrari
Leta 2007 naj bi F430 challenge povsem zamenjal svojega trenutno aktualnega predhodnika F360 challenge. Foto: Ferrari