Štiri izpušne cevi na zadku same govorijo, da gre za superšportno različico vozila. Foto: Mercedes-Benz
Štiri izpušne cevi na zadku same govorijo, da gre za superšportno različico vozila. Foto: Mercedes-Benz

Pod motornim pokrovom se skriva zmogljivi 5,4-litrski osemvaljni motor, ki zmore 294 kW (400 KM) in 520 Nm navora. Pospešek superšportnika z mesta do 100 km/h znaša vsega 4,5 sekunde, kar je še hitreje od predhodnika, ki do 100 km/h potrebuje slabe pol sekunde več.

Menjalnika (7G-TRONIC) v primerjavi s starejšim modelom niso menjali. SLK 55 AMG bo za večino slovenskih in tudi tujih voznikov najbrž predrag, razen če v njem nameravajo stanovati. V Nemčiji bo namreč zanj potrebno odšteti 107.300 evrov ali dobrih 25 milijonov tolarjev.

Prenovljeni SLK za pospešek do 200 km/h potrebuje 15,5 sekunde, do 100 km/h pa le 4,5 sekunde. Foto: Mercedes-Benz
Še pogled na zadek, ki ni nič manj športen kot sprednji del vozila. Foto: Mercedes-Benz
Športno zunanjost dopolnjuje športno oblikovana notranjost. Foto: Mercedes-Benz
Športniku so pri podjetju nadeli večja, 19-palična platišča. Foto: Mercedes-Benz
Smerniki ostajajo na ogledalih. Foto: Mercedes-Benz
Na športni duh opozarjajo oznake AMG, ki jih je na avtomobilu kar nekaj. Foto: Mercedes-Benz
Novi SLK je prava paša za oči, Nemci pri superšportniku niso pozabili na nobeno podrobnost. Foto: Mercedes-Benz
Streha je izdelana iz karbonskih vlaken, podobno je z odbojniki. Foto: Mercedes-Benz