Oglas
Na tisoče navdušencev nad bencinskimi hlapi se je pretekli konec tedna zbralo na avtomobilskem poligonu v Logatcu in ob cestah v Cerknici, Cerknem, še največ pa jih je prišlo v slovensko meko relija, Idrijo.
Da Idrija res živi za reli, se je videlo na dobro popolnjenih hribih ob cestah, kjer so drveli hitri štirikolesniki. Slovenski vozni reli park se je v zadnjih letih okrepil s kar nekaj zmogljivimi avtomobili, vrh pa krojita vozili subaru impreza in mitsubishi lancer.
Mehaniki Borisa Požege so se trudili čim bolje nastaviti njegovega mitsubishija, a ga je moral na eni zadnjih etap parkirati na travniku. Foto: RTV SLO
Obraba gum je na tako zahtevnem reliju velika in za manjša moštva pomeni kar precejšnji strošek. Foto: RTV SLO
Yugov je bilo veliko, a jih je kar nekaj do konca dirke končalo ob cesti. Konkurenco so imeli v čeških posadkah s škodami, a so se na domačem terenu vseeno dobro odrezali. Največ nekdaj zelo priljubljenih avtomobilov naj bi bilo v Idriji, mnogo jih v šali celo pravi, da jih ima v mestu čipke vsak vsaj dva ali tri za rezervo. Foto: RTV SLO
Po poligonu v Logatcu je atraktivno s predelanim športnim cliom drvela italijanska posadka Acco Lino in Guarino Emilia. Foto: RTV SLO
Andrej Jereb in sovoznik Miran Kacin sta s subarujem imprezo WRH STI ugnala vso konkurenco. To jima je uspelo že tretjič zapored. Državna prvaka imata čisto nov avtomobil, kilometer vožnje med dirko z njim pa naj bi stal prek dvajset tisočakov. Foto: RTV SLO
Tudi letos je največji slovenski reli spremljalo ogromno število gledalcev, ki so bili za čim boljši razgled na progo pripravljeni narediti marsikaj. Foto: RTV SLO
Madžara v spektakularnem polu sta na noge dvignila lepo število gledalcev na poligonu v Logatcu. Foto: RTV SLO
Peugeot 306 posadke Jurij Eržen - Miha Kerčmar. Foto: RTV SLO
Atraktivni renault megane coupe je v preteklosti že blestel na naših cestah, tudi tokrat ga je Madžar Tarnok Tamas gnal do onemoglosti. Foto: RTV SLO
Takole je videti clio brez koles. Mehaniki so imeli za servis med etapami na voljo največkrat le 20 minut. V tem času je bilo treba zamenjati odtrgano gumo, nastaviti avtomobil za novo etapo in še marsikaj. Foto: RTV SLO
Motokrosisti so med premorom zabavali gledalce z atraktivno vožnjo po poligonu. Foto: RTV SLO
Aleks Humar je znan po tem, da le malokrat pritisne na zavoro svojega malega citroena C2 skupine A6. V svojem razredu je pometel s konkurenco. Foto: RTV SLO
Italijana sta s cliom končala ob cesti in neslavno končala največji slovenski reli. Foto: RTV SLO
Mitsubishi lancer malo pobliže. Foto: RTV SLO
Še zadnji 180-stopinjski ovinek pred ciljem, kjer se je zbralo največ gledalcev in je bil tudi eden najbolj spektakularnih na dirki. Foto: RTV SLO
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje