Foto:
Foto:

BMW serije 3 touring je namenjen vsem tistim, ki sicer ne rabijo velikih avtomobilov, jim pa kdaj pa kdaj v klasični limuzini začne zmanjkovati prostora za prtljago.
Karavanska različica trojke ima namreč prtljažnik s 460 litri prostornine, ki jih je seveda s podiranjem sedežev mogoče napihniti tudi tja do številke 1.385.

Kupci lahko izbirajo med tremi bencinskimi in dvema dizelskima motorjema. Paleto bencinskih začenja 320i s 110 kilovati (150 KM), sledita mu 325i s 160 kilovati (218 KM) in 330i s 190 kilovati (258 KM). Šibkejši dizelski 320d ima 120 kilovatov (163 KM), zmogljivejši 330d pa 170 kilovatov (231 KM). Razpon cen pa sega od 7,3 milijonov tolarjev do 10,8 milijonov za zmogljivejšo dizelsko različico s štirikolesnim pogonom, ki je na voljo tudi pri dveh različicah z zmogljivejšima bencinskima agregatoma.

Karavanska trojka meri v dolžino 452 centimetrov. Njen izgled pa je kljub prtljažnemu zadku prijetno dinamičen. Foto: BMW
Karavan se v notranjosti ne razlikuje od limuzine, uporabnika pa razvaja s kakovostno izdelavo. Foto: BMW
Usnje na udobnih sedežih, ki voznika in sopotnika zadržita na pravem mestu tudi med bolj dinamično vožnjo. Foto: BMW
Kupci lahko izbirajo med tremi bencinskimi in dvema dizelskima motorjema z razponom moči od 110 do 190 kilovatov. Foto: BMW
Prtljažnik je mogoče s podiranjem zadnjih sedežev povečati s 460 na 1.385 litrov. Foto: BMW
Prtljažna vrata z ločenim odpiranjem okna so pogosto rešitev v sili na tesnih parkiriščih ali nizkih garažah. Foto: BMW
Dobro izrabljen prostor v avtomobilu jamči za nekaj dodatni litrov prostornine in več urejenosti. Foto: BMW
Tudi v trojki voznik ali pa sopotnik obvladujeta večino elektronskih funkcij z večfunkcijskim gumbom med prednjima sedežema. Foto: BMW
Kljub rpivlačnemu dinamičnemu izgledu trojke s prtljažnim dodatkom pa so napovedi za prodajo v Sloveniji dokaj previdne. Foto: BMW