Francoz v Sloveniji živi že tri leta, nad deželico na sončni strani Alp pa je navdušen. Ljubi dobro hrano, vino, v pogovoru pa je priznal, da je zaljubljen v kolesarstvo.
Dolenjska je s številnimi svojimi griči več kot idealna za poganjanje pedalov. Brouiller na kolo sede ob vsaki prosti priložnosti, to je večinoma ob koncu tedna, ko ni v tovarni. Kljub temu mu obilica dela ni preprečila, da ne bi lani po naših cestah, ki jih pozna kot lasten žep, prekolesaril več, kot povprečen Slovenec s kolesom naredi v desetletju ali dveh. Jasno je, da se zelo dobro se spozna tudi na štirikolesnike, saj je imel odgovor na vsa vprašanja, povezana z vozili slavnega francoskega proizvajalca avtomobilov. V njegovem mandatu je Revoz postal ena najbolj spoštovanih tovarn znotraj koncerna, Brouiller pa opozarja, da jim brez zagrete domače delovne sile to ne bi uspelo.
So se med samo proizvodnjo pojavile kakše težave, ste opazili napake na novem twingu?
Ne. Za reševanje težav obstajajo prototipi in testi, tako da se vse napake odpravijo pred samo proizvodnjo.
Koliko je na novo zaposlenih delavcev in ali ste imeli težavo dobiti dodatno delovno silo?
Zaposlili smo 700 novih delavcev, zaposlovanje še poteka, ker potrebujemo še nekaj novih delavcev za začetek tretje izmene, ki se začne maja letos. Je pa domače tržišče izčrpano, po delavce smo morali tudi do 100 kilometrov daleč, manjši delež pa smo jih našli tudi v tujini.
Kakšna pa bo cena novega twinga?
Cene osebno ne poznam. Razkrita bo v fazi komercializacije, nekje v drugi polovici junija.
S povečanjem proizvodnje bo večji tudi promet. Kako boste uredili to problematiko?
Promet bo vsekakor večji. Pričakujem, da bo na dan Revoz zapustilo več kot 100 tovornjakov in še druga vozila. Zato že nestrpno pričakujem zaključek avtoceste Ljubljana - Novo mesto, pa tudi zgraditev obvoznice okoli Novega mesta, kar bo pripomoglo k hitrejšemu prevozu.
Kakšni bodo ukrepi, če prodaja twinga ne bo potekala po načrtih. Bodo sledila odpuščanja?
Slabe prodaje se ne bojim. Bolj me je "strah" velike količine dela, in vprašanje je, ali bomo zadostili velikim potrebam po izdelavi vozil.
Obstaja možnost, da bo Renault tako kot veliko drugih proizvajalcev avtomobilov pobegnil na cenejše, azijsko tržišče?
Strategija avtomobilske industrije je takšna, da so tovarne tam, kjer je tržišče. V našem primeru izdelujemo twingo, ki je namenjen evropskemu tržišču, in naša edina naloga je da ostanemo še naprej konkurenčni in uspešni.
Zakaj se Renault ne usmeri na ameriško tržišče, kjer ga skoraj ni zaznati?
To za zdaj, kot vem, ni predvideno. Sam sem usmerjen v evropsko produkcijo oziroma v tovarno v Novem mestu.
Grega Prebil
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje