Novi twingo, ki bo sredi junija nasledil svojega 14 let starega predhodnika, je bil že nestrpno pričakovan, saj se je začetek njegove serijske proizvodnje lani zakasnil za devet mesecev, ker po mnenju Renaultovih oblikovalcev ni bil najbolj po meri dandanašnje avtomobilske mode. Ampak zdaj je tu in postaja najbolj slovenski avto do zdaj. Ne samo da ga bodo izdelovali zgolj v novomeški tovarni, že sam razvoj je večinoma potekal prav v Revozu, kar priča o velikem zaupanju Francozov v Dolenjce.
V tovarni se jim je zdelo prav, da se ob ponovnem odprtju svojih vrat za javnost, ki so bila nekaj mesecev med ključno fazo razvoja tesno zaprta, proces izdelave novega twinga najprej pokažejo prav domačim medijem pred evropskimi.
Splošni vtis obiskovalca je, da je tovarna tehnološko odlično opremljena, delovni procesi s poudarkom na logistiki in izobraženi ter zadovoljni delovni sili pa so sila premišljeni in prispevajo h kar največji učinkovitosti. Motiviranosti niti vodilnim niti navadnim delavcem nikakor ne primanjkuje, pri novem avtomobilu pa poudarjajo predvsem njegovo kakovostno izdelavo, ki je ena najboljših med tovarnami v Renaultovi lasti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje