GLA nima »tradicionalne« oglatosti Mercedes-Benzovih SUV-jev, ampak nizek količnik zračnega upora. Foto: Mercedes-Benz
GLA nima »tradicionalne« oglatosti Mercedes-Benzovih SUV-jev, ampak nizek količnik zračnega upora. Foto: Mercedes-Benz

V 4.417 milimetrov dolžine, 1.804 milimetrov širine in 1.494 milimetrov višine so pri Mercedes-Benzu zložili sodobno vozno in varnostno tehnologijo ter obilico opreme, namenjene zahtevnejšim kupcem, ki jim bodo ponudili tudi pester nabor pogonskih agregatov.

Vstop v bencinski svet GLA predstavlja 1,6-litrski motor z močjo 115 kilovatov (156 KM) in navorom 250 Nm, motorno zahtevnejšim bodo ponudili 2,0-litrski motor z močjo 155 kilovatov (211 KM) in navorom 350 Nm. Dizelsko ponudbo začenja 2,2-litrski motor z močjo 100 kilovatov (136 KM) in navorom 300 Nm, zmogljivejši v ponudbi pa je prav tako 2,2-litrski motor z močjo 125 kilovatov (170 KM) in navorom 350 Nm.

Šibkejši bencinski motor bo na voljo le z dvokolesnim pogonom, preostale tri bodo ponujali z dvokolesnim ali z novo generacijo štirikolesnega pogona 4matic, ki zagotavlja popolnoma variabilno porazdelitev navora.

Čeprav bodo imele različice s štirikolesnim pogonom tudi »terenske« vozne sposobnosti, bo GLA seveda predvsem mestni robustnež, ki se oblikovno poslavlja od bolj ali manj značilne oglatosti Mercedes-Benzovih SUV-jev. Pri proizvajalcu pa v zvezi s tem ponosno navajajo tudi nizek količnik zračnega upora 0,29, ki bo občutno vplival na nižjo porabo goriva pri hitrostih nad 60 kilometrov na uro.

GLA čaka na salonsko premiero septembra v Frankfurtu, v prodajne salone pa naj bi pripeljal v začetku prihodnjega leta.