Prototip GLA je pričakovan korak proti serijski različici prestižnega kompaktnega SUV-ja, ki deli zasnovo z najmanjšim Mercedesovim osebnim avtomobilom.
Prototip je dolg 4.383 milimetrov, širok 1.978 in visok 1.579 milimetrov. Prav višina je najbolj očitna razlika med manj robatimi sorodniki iz razreda A in bodočim novincem, s katerim bodo poskusili pritegniti kupce iz naraščajoče tržne skupine. Večji odmik karoserije od tal, večja kolesa in nekaj oblikovnih podrobnosti, ki ustvarjajo vtis robatosti, bodo glavni dejavniki za privabljanje tistih, ki jim je všeč SUV-jevski priokus, klasičnega SUV-ja pa ne potrebujejo.
Kljub omenjenim značilnostim, pa bo GLA očitno ostal v mejah urbane zmernosti, saj prototipu ne manjka niti zunanje elegance, ki jo bodo verjetno pri serijski različici bolj ali manj ohranili. Precej več eksperimentiranja kot pri zunanjosti so si oblikovalci privoščili v notranjosti, ki bo pri serijskem GLA-ju brez dvoma dolgočasnejša in konvencionalnejša.
V prototip so vgradili 2,0-litrski štirivaljnik z močjo 155 kilovatov (211 KM), za prenos moči skrbi sedemstopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko, pogon pa je štirikolesni 4matic. Našteto je mogoče pričakovati tudi pri serijski različici, brez dvoma pa bodo ponudili tudi kakšen zmernejši motor, cenejše ročne menjalnike in dvokolesni pogon.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje