V Stuttgartu se ne ozirajo na razprave o tem, kaj je po definiciji edini pravi kupe in ali drugi par vrat pokvari dejanski kupejevski značaj. Leta 2003 so na trg poslali CLS-a, ki je spodbudil kar nekaj razprav o tem, ali si zasluži ime kupe, obenem pa se očitno izkazal za dobro tržno potezo. Pri Mercedes-Benzu so z njim zadovoljni, zgledu pa so sledili tudi nekateri tekmeci. Po kolesnicah velikega brata bo zdaj zapeljal manjši CLA, ki naj bi glede na cenovno "dosegljivost" privabil še več kupcev.
CLA meri v dolžino 4.630 milimetrov, glede na število vrat pa brez dvoma ponuja precej večjo uporabno vrednost prostornejše potniške kabine kot klasični kupeji. Kljub dodatnemu paru pa pri Mercedes-Benzu poleg atraktivnega videza izpostavljajo tudi odlično aerodinamiko z nizkim količnikom zračnega upora za CLA 180 le 0,22.
Ponudba motorjev za posamezne trge bo natančneje znana spomladi, pri izdelovalcu pa obljubljajo pester nabor sodobnih dizelskih in bencinskih agregatov ter bogato izbiro serijske in dodatne opreme, vključno z najsodobnejšimi varnostnimi in multimedijskimi sistemi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje