Ena izmed najbolj opaznih značilnosti vseh avtomobilov je seveda prednja maska, kar velja tudi za razred E, ki pa bo odslej na voljo z dvema različnima podobama maske, odvisno od ravni opreme, kar že dobro poznajo kupci sorodnikov iz nižjega razreda. Pri razredu E bo tako mogoče izbrati videz s poudarjeno eleganco ali športnostjo, temu primerno pa tudi dopolniti ostalo opremo.
Kupcem pa bodo poleg številnih kombinacij opreme ponudili tudi velik nabor pogonskih agregatov. Med šestimi bencinskimi sta dva 2,0-litrska štirivaljnika, šibkejši s 135 kilovati (184 KM) in močnejši s 155 kilovati (211 KM). Sledijo še trije šestvaljniki V6 z močmi 185, 225 in 245 kilovati (252, 306, 333 KM) in osemvaljnik V8 z močjo 300 kilovatov (408 KM).
Izdaten je tudi nabor dizelskih agregatov med katerimi so trije štirivaljnik z močmi 100, 125 in 150 kilovati (136, 170, 204 KM), sledita dva šestvaljnika s 170 in 185 kilovati (231 in 252 KM) moči, v ponudbi pa bo tudi hibridna različica z dizelskim štirivaljnikom s 150 kilovati moči (204 KM) in električnim motorjem z močjo 19 kilovatov.
Predvsem zmogljivejše motorje bodo ponujali tudi v kombinaciji s štirikolesnim pogonom, med tehnološkimi novostmi na seznamih opreme pa izpostavljajo predvsem asistenčne sisteme, ki dvigujejo raven varnosti vožnje, od samodejnega zaviranja v primeru možnosti naleta na pešca ali vozilo, do že bolj ali manj nepogrešljivih opozorilnikov na nenamerno zapuščanje voznega pasu, samodejnega zasenčenja žarometov in podobnega.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje