V vetrovniku so CLA-ju namerili najnižji koeficient zračnega upora 0,22, za kar ima zagotovo veliko zaslug tudi oblikovalec, ki se je podpisal pod zunanjo podobo vozila. Novincu pri Mercedes-Benzu pripisujejo kupejevski značaj, kljub "višku" vrat po merilih zapriseženih ljubiteljev klasičnih kupejev. Ne glede na zadnje pa za CLA velja, da že na prvi pogled deluje dinamično, za potrditev tega vtisa pa poskrbi ponudba štirih športno uglašenih motorjev.
Vstop v svet novega CLA-ja omogoča različica CLA 180, ki jo poganja motor z močjo 90 kilovatov in je na voljo tudi z okolju prijaznejšo tehnologijo blue efficiency. Sledita pa še dva bencinska štirivaljnika, in sicer v CLA-ju 200 z močjo 115 kilovatov in v CLA-ju 250 z močjo 155 kilovatov. Dizelske hlape pa zastopa le CLA 220 CDI z močjo 125 kilovatov. Za najcenejšega CLA-ja morajo slovenski kupci odšteti 26.990 evrov.
Ponudba serijske in dodatne opreme je izdatna, vključno z najnovejšo generacijo varnostnega sistema collision prevention assist za preprečevanje oziroma zmanjševanje posledic trčenja, asistenčnimi sistemi za podporo vozniku in multimedijskim kompletom, ki naj bi kmalu začel delovati tudi v Sloveniji. Septembra pa bodo ponudbo razširili še z dvema različicama, CLA 250 4matic s štirikolesnim pogonom in oplemenitenim CLA 45 AMG 4matic.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje