Audijeva tehnološka pridobitev je golfu omogočila nekaj korakov prednosti pred konkurenco in tudi dober občutek med vožnjo tudi v snežnih razmerah. Prvi golf s pogonom na vsa štiri kolesa se je na trgu pojavil leta 1986.
S syncrom do širšega kroga kupcev
Druga generacija takrat najbolj priljubljenega evropskega kompakta je v izvedbi syncro končno omogočila širšemu krogu kupcev, da se po sorazmerno nizki ceni dokopljejo do pogona na vsa štiri kolesa in izkusijo vse čare, ki jih ta prinaša. Syncro je kmalu zadihal s polnimi pljuči in razširil ponudbo podjetja - od prej omenjenega modela pa vse do transporterja T3.
Resnici na ljubo, zgodbe o Volkswagnu in pogonu na vsa kolesa smo slišali že prej. Že v sedemdestih so Volkswagnovi inženirji uspeli proizvesti nekaj prototipov na podlagi transporterja pa tudi serijsko terensko vozilo za potrebe vojske - iltis. Zanimivo je, da je bil prav iltis temelj za razvoj na svetovnem trgu priljubljenega audijevega quattra.
Projekt razvoja pogona je bil vseeno opuščen, prevzeta pa je bila audijeva rešitev. Tudi ta se je pokazala za predrago za model "ljudskega" vozila, tako da je bil nazadnje pogonski sistem prevzet od transporterja. Ime syncro in enak sistem pogona so pri podjetju zadržali tudi pri tretji generaciji.
Po neuspešnem prvem terencu je prišel 4Motion
Resnica je, da se je medtem pojavil tudi golf country, a za to zgodbo nihče več ne želi slišati. Prvi terenski golf je bil prodan v 7.500 primerkih in so ga zato zelo hitro umaknili iz prodaje. S četrto generacijo modela je prišlo tudi novo ime. 4Motion je krasil "zadnjice" najmikavnejšega golfa, tako je tudi še danes. Izza novega imena se skriva tudi sistem haldex, ki zaradi hitrosti odziva odlično dopolnjuje delovanje elektronskega sistema, kot je ESP. Haldex so obdržali tudi na večini drugih modelov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje