Pri Volkswagnu so se po neuspehu countryja po dolgem času odločili za njegovega naslednika - golfa cross. Foto: Volkswagen
Pri Volkswagnu so se po neuspehu countryja po dolgem času odločili za njegovega naslednika - golfa cross. Foto: Volkswagen
Volkswagen golf cross
Vsi motorji z izjemo najšibkejšega so v ponudbi na voljo z menjalnikom DSG. Foto: Volkswagen
Volkswagen golf cross
Za varnost v golfu cross je poskrbljeno s šestimi zračnimi blazinami. Foto: Volkswagen

Časi so se spremenili, saj so med vozniki danes vse bolj priljubljena tovrstna vozila. V Wolfsbourgu se tega močno zavedajo, kar so pokazali že z modelom polo cross.

Zdaj na ceste zavija še podobna, a večja različica golfa. Golf cross se uvršča v segment lahkih terencev, a bi mu morda najbolje ustrezala kategorija fun-car. Čeprav je štirikolesnik sposoben zaviti zunaj cestnih površin, terenske zmožnosti omejujeta le pogon na sprednji kolesi in to, da so zadržali konstrukcijo klasičnega golfa. Res pa je, da je dno vozila dodatno zaščiteno, blatniki so prekriti s plastiko, odbijači pa so precej bolj masivni.

Za lepoto je treba potrpeti
Kljub vsemu naštetemu je bila pri oblikovanju vozila v ospredju estetska funkcija, ki privabi marsikaterega kupca. To se kaže tako pri nosilcih na strehi kot pri 17-palčnih aluminijastih platiščih. Avtomobil je dvignjen za 200 milimetrov, kar bo voznik močno občutil pri mestni vožnji, predvsem ko bo imel opravka z visokimi robniki ali s kakšnimi drugačnimi preprekami.

Izbor golfa plus je vsekakor pohvalna rešitev. Neznatno dražja izvedba omogoča potnikom vzorno prostranost, kar bi se lahko v avanturistično nastrojenem golfu pokazalo kot pametna rešitev. Serijska oprema je zelo bogata. Poglavje varnosti zastopajo sistemi ESP, ABS, šest zračnih blazin, za dodatno udobje pa poskrbi sodobna klimatska naprava.

Štiri motorne izvedbe
Prodaja golfa cross se bo začela še pred prvim snegom. Štirikolesnik bo kupcem na voljo že od začetka novembra, kupiti pa ga bo mogoče v štirih motornih izvedbah. Bencinarja sta zastopana z šibkejšim, 1,6-litrskim agregatom z močjo 75 kW (102 KM), in z močnejšim, 1,4-litrskim TSI-jem (103 kW/140 KM). Dizelski različici sta 1,9-litrski TDI (77 kW/105 KM) in 2-litrski TDI (103 kW/140 KM).