Pri Volkswagnu poudarjajo, da je leto 2013 v znamenju golfa, saj so v prvih šestih mesecih predstavili vrsto posebnih družinskih članov GTI, GTD, variant in TDI blue motion, zdaj pa prestavljajo še paradnega konja z dodatno oznako R.
Novinec je športnik z zmogljivim motorjem in stalnim štirikolesnim pogonom 4motion ter 5. generacijo sklopke haldex. Športno podvozje je 20 milimetrov nižje kot pri krotkejših različicah, kupcem ponujajo tudi možnost izbire dinamičnega uravnavanja podvozja DCC. Kot posebnost pa izpostavljajo, da je za morebitno vožnjo po dirkalni stezi prvič mogoče povsem izključiti sistem ESC za nadzor stabilnosti vozila.
Golf R z ročnim menjalnikom pospeši od 0 do 100 kilometrov na uro v 5,1 sekunde, s samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko DSG pa je za omenjeni pospešek dovolj 4,9 sekunde. Najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 kilometrov na uro. Kljub športnim zmogljivostim pa naj bi bilo mogoče golfa R voziti tudi tako, da doseže povprečno porabo le 7,1 litra na 100 kilometrov, kar je manj kot pri predhodniku s povprečjem 8,5 litra. Nižja pa je tudi količina izpuhanega ogljikovega dioksida na kilometer, 165 gramov.
Za zmogljivega športnika s prestižnejšo notranjo opremo je treba na domačem nemškem trgu odšteti vsaj 38.325 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje