Mož s priimkom Gordini je namreč pred več kot 50 leti dirkal v F1, potem pa je sodelovanje z Renaultom rodilo nekaj športnih oziroma za dirkanje pripravljenih modelov, ki jih je bilo mogoče prepoznati tudi zaradi značilne modre barve karoserije in dveh belih vzporednih prog. Takšno podobo ponuja tudi oplemenitena različica današnjega serijskega twinga gordini GT TCe 100.
Kljub drugačni preobleki, dodatnim oznakam in nekaterim podrobnostim v notranjosti potniške kabine pa bistvo avtomobila ostaja enako kot pri malce cenejši različici GT. Bencinski motor s 74 kilovati zagotavlja živahnost, malček je glede na zunanje mere okreten, vozne lastnosti pa lahko poskrbijo tudi za prijetno vznemirljivost.
Več podrobnosti o vtisih s preizkusa twinga gordini, novem Volkswagnovem dostavniku crafterju in še nekaterih novostih na trgu pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje