Citroën C4 je naredil spodbuden generacijski preskok, nekaj pomanjkljivosti pa še ostaja. Foto: Citroën
Citroën C4 je naredil spodbuden generacijski preskok, nekaj pomanjkljivosti pa še ostaja. Foto: Citroën

Ni mnogo avtomobilov, ki bi od ene do druge generacije naredili tako gromozanski preskok, kot ga je C4, poudarja v oddaji APM Janez Martinčič.

Ob tem avtor oddaje na Valu 202 dodaja, da prejšnji C4 ni bil tako slab, da bi ga sedanji z lahkoto preskočil, zdi pa se, da so se pri Citroenu lotili bolj tržnega kot tehnološkega premisleka - saj je bila stara generacija francoska verzija ljudskega vozila, sedanji rod pa hoče vsekakor dopovedati voznikom, da živimo v novem tisočletju. Med pohvalnimi lastnostmi izpostavlja popravljanje zablod iz prejšnjega modela, na primer to, da v novem citroenu C4 ni več statičnega pesta volana in da so merilniki, zasloni, gumbi in instrumenti zreducirani na dokaj znosno raven. Po avtorjevih besedah tako pospravljena kabina deluje zračno, z uporabljenimi kakovostnimi materiali celo nekoliko postavljaško. Več graje pa je pri strnjevanju vtisov o C4 namenil kompromisom sklenjenim pri podvozju in nelogičnosti uporabe petstopenjskega menjalnika, ki je že nekaj časa na izhodnih vratih avtomobilske sodobnosti.

Več podrobnosti s preizkusa Citroënovega novinca, fiata 500 »by Diesel« in še marsikaj drugega, pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.