Hibridni avtomobili so varčni z bencinom, saj združujejo delovanje bencinskega in električnega motorja. Foto: Lexus
Hibridni avtomobili so varčni z bencinom, saj združujejo delovanje bencinskega in električnega motorja. Foto: Lexus
Lexus LS
Toyota je svoj prvi hibridni avtomobil, priusa, predstavila pred 10 leti. Od takrat je po svetu prodala okoli 300.000 hibridnih avtomobilov, do leta 2010 pa jih namerava letno prodati milijon. Foto: Lexus

Japonski avtomobilski velikan je namreč predstavil nov model hibridnega avtomobila luksuzne znamke lexus.

Model LS pa ni le najbolj dovršen, pač pa tudi najdražji hibridni avtomobil do zdaj, saj je zanj treba odšteti okoli 124.000 dolarjev (91.000 evrov).

"Brez varovanja okolja ni prihodnosti," je ob predstavitvi nove limuzine dejal predsednik Toyote Katsuki Vatanabe in zatrdil, da je trajnostni razvoj prioriteta Toyote. Razkril je, da japonski proizvajalec trenutno poskuša sistem za pogon hibridnih vozil prirediti tako, da bi ga lahko vgradili tudi v manjše in lažje avtomobile.

Trenutno le za Japonce
Novi lexusi so trenutno na voljo le kupcem na Japonskem, že prihodnji mesec pa naj bi ga ponudili v 37 državah Evrope, Severne Amerike in Azije. Še letos nameravajo prodati 7.000 novih hibridnih limuzin, od tega 4.000 na domačem trgu, do leta 2010 pa želi Toyota svojo ponudbo modelov hibridnih avtomobilov podvojiti.

Zanimanje za hibridna vozila narašča zaradi okoljske ozaveščenosti, pa tudi zaradi naraščajočih cen bencina. Delno je tudi zaradi napredne hibridne tehnologije Toyota v prvem letošnjem četrtletju na prvem mestu med največjimi avtomobilskimi proizvajalci prehitela ameriški General Motors. Naziv največjega namreč pripada avtomobilski družbi, ki proda največ avtomobilov.