Prodaja novincev, ki ju bodo predstavili na avtomobilskem salonu v Ženevi se bo začela junija 2006.
Oba novinca sodita v razred enoprostorcev in imata veliko skupnega. Vendar pa pri Fordu s-maxa uradno umeščajo med modela mondeo in galaxy. S-max je glede na pogonski agregat, 2,5-litrski petvaljni duratec s turbinskim polnilnikom in največjo močjo 220 KM, ki ga vgrajujejo tudi v focusa ST, pravi športnik. Čeprav je v njegovi notranjost prostora za 5+2 potnika.
Tista dva dodatna sopotnika se morata na račun športnosti sprijazniti z manj prostora v zadku avtomobila, ki je tudi navzven prilagojen dinamiki avtomobila in bolj zaobljen kot pri malenkost večjemu galaxyju.
Novi galaxy pa ponuja pravo razvajanje s prostorom, saj je večji kot njegov predhodnik, po katerem je podedoval le ime. Novinec je namreč s 482 centimetri kar za 18 cm daljši, za 6 cm širši in dober centimeter višji.
Za oba modela je značilna prilagodljiva notranjost in možnost številnih sedežnih konfiguracij.
Pri hitrem s-maxu bo na voljo le en pogonski agregat, pri galaxyju pa najavljajo možnost izbire med petimi motorji.
Tako s-max kot tudi galaxy sta rezultat znamkinega lastnega hišnega razvoja in ju bodo izdelovali v Fordovi belgijski tovarni v Genku. Prvi galaxy je namreč nastal kot skupni projekt treh znamk, Forda, Volkswagna in Seata.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje