Hyundai bo v Rimca predvidoma vložil levji delež 64 milijonov evrov, preostalih 16 milijonov bo investirala Kia, Rimac pa jima bo v zameno pomagal pri razvoju električne različice novega modela športne znamke N in pri razvoju visoko zmogljivega avtomobila s pogonom na gorivne celice. Hyundai bi rad v sodelovanju z Rimcem pospešil tudi načrt za elektrifikacijo, v okviru katerega bi radi do leta 2025 predstavili 44 do okolja prijaznih avtomobilov.
Izvršni podpredsednik Hyundai Motor Group Euisun Čung je ob podpisu pogodbe z Matejem Rimcem povedal: "Rimac je inovativno podjetje z izrednimi sposobnostmi na področju visokozmogljivih električnih vozil. S koreninami v zagonskem podjetju in obilo izkušnjami v sodelovanju z avtomobilskimi proizvajalci v kombinaciji s tehnološkim znanjem je Rimac idealni partner za nas. Veselimo se, da bomo z Rimcem sodelovali na svoji poti v čisto mobilnost."
Podjetje Rimac Automobili je sicer leta 2009 nastalo kot garažno zagonsko podjetje z vizijo, da razvije športne avtomobile za enaindvajseto stoletje, a se je v desetih letih razvilo v tehnološkega velikana s 500 zaposlenimi in znanjem, ki sega od visoko zmogljivih električnih pogonskih sklopov do nadzornih tehnologij in električnih baterij. Med drugim sodeluje tudi s Porschejem, v preteklosti pa je sodeloval tudi s Koenigseggom in McLarnom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje