S trendi električnih pogonov in avtomatizirane vožnje se spreminjajo tudi zahteve pri oblikovanju vozil. Izpolnjevanje teh zahtev brez odtujevanja strank s preveč naprednimi linijami bo ena glavnih nalog nove ekipe v prihodnjih letih. Foto: BMW
S trendi električnih pogonov in avtomatizirane vožnje se spreminjajo tudi zahteve pri oblikovanju vozil. Izpolnjevanje teh zahtev brez odtujevanja strank s preveč naprednimi linijami bo ena glavnih nalog nove ekipe v prihodnjih letih. Foto: BMW

Vodja razvoja pri skupini BMW Group Adrian van Hooydonk je prestrukturiral svojo oblikovalsko ekipo na več pomembnih položajih. Pri znamki BMW bo za obliko modelov višjega srednjega razreda, luksuznega razreda in športne znamke Alpine BMW skrbel Maximilian Missoni. Ta prihaja iz znamke električnih avtomobilov Polestar, pred tem pa je delal za Volkswagen in Volvo.

Znamka BMW bo imela v prihodnje dva oblikovalska oddelka. Oliver Heilmer bo vodil oblikovanje za modele kompaktnega in srednjega razreda ter modele M. Od leta 2017 je bil glavni oblikovalec znamke Mini. Na tem mestu ga nasledi Holger Hampf, ki je pred tem delal kot vodja hčerinskega podjetja BMW Designworks. Anders Warming bo v prihodnosti odgovoren za BMW Designworks in teme naprednega oblikovanja.

Hrvat Domagoj Đukec, ki je bil prej odgovoren za obliko vozil BMW, bo zdaj prevzel vlogo vodje oblikovalske ekipe luksuzne znamke Rolls-Royce. Claudia Braun bo med blagovnimi znamkami vodila novoustanovljeni oddelek za barvo in materialno oblikovanje. Od aprila leta 2024 je bila odgovorna za barve in materiale znamke BMW. Prej je delala za Porsche, Daimler in Volvo.

Vsi imenovani bodo nove funkcije nastopili oktobra. Vodja oblikovanja BMW Adrian van Hooydonk je povedal, da se zahteve glede oblikovanja spreminjajo, zato bo vsaka podrobnost ter celostna in harmonična interakcija različnih elementov pomembna bolj kot kdaj koli prej.