Hyundaieva podznamka električnih vozil se bo od preostale palete vozil razlikovala po edinstveni obliki vozil. S tem se korejski proizvajalec vozil odziva na vse večje povpraševanje po električnih vozilih in si postavlja cilj postati vodilni na svetovnem trgu na področju električne mobilnosti.
"S podznamko Ioniq si prizadevamo za spremembo paradigme v smislu naših prihodnjih električnih vozil in kako jih bodo doživljali naši kupci," je dejal direktor globalnega marketinga Wonhong Cho.
Ime zasidrati v glave voznikov po vsem svetu
Podznamka se namerava v naslednjih mesecih zasidrati v glavah potrošnikov s pomočjo svetovne marketinške kampanje. Osrednji slogan kampanje je "jaz sem glavni."
Hyundai je sicer ime ioniq predstavil leta 2016, istega leta je predstavil tudi model ioniq, ki je na voljo v treh električnih različicah: kot hibrid, priključni hibrid in 100-odstotno električni avtomobil.
Par in nepar
Nova podznamka bo strukturirana v skladu s posebno nomenklaturo. Parne številke se uporabljajo za limuzine, neparne številke pa za križance.
Kot prvi model v družini bo ioniq 5, ki bo srednje velik križanec in ga bodo predstavili na začetku leta 2021. Leta 2022 bo sledila športna limuzina z imenom ioniq 6, ki temelji na električnem pogonu koncepta prophecy. Ioniq 7, velik SUV, bo sledil na začetku leta 2024.
Cilj skupine Hyundai je do leta 2025 prodati milijon enot baterijsko-električnih vozil, s čimer bi v tem segmentu zagotovili približno desetodstotni tržni delež. Blagovna znamka Hyundai naj bi do leta 2025 prodala okoli 560.000 baterijsko-električnih vozil, poleg prodaje vozil na gorivne celice.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje