Pri vseh treh karoserijskih različicah nove ibize je mogoče opaziti ostrejše, bolj odločne linije. Foto: Seat
Pri vseh treh karoserijskih različicah nove ibize je mogoče opaziti ostrejše, bolj odločne linije. Foto: Seat

Med najpomembnejše, poleg oblikovne kozmetike, ki prinaša ostrejše in predvsem bolj markantne linije enega izmed najbolj prodajanih modelov na nekaterih evropskih trgih, sodi seveda pestra ponudba motorjev. V kombinaciji s tremi karoserijskimi različicami - trivratno, petvratno in karavansko – lahko zajamejo precej širok krog kupcev.

Lestvico bencinskih motorjev začenja varčni 1,2-litrski motor z močjo 44 kilovatov (60 KM), ponudba pa se nato stopnjuje do 1,4-litrskega TSI z največjo močjo 110 kilovatov (150 KM), ki v kombinaciji z menjalnikom DSG povsem upraviči izpostavljanje španskega temperamenta. Tistim bolj zmernim uporabnikom pa bodo ponudili 1,2-litrski motor TSI ecomotive z močjo 77 kilovatov (105 KM), ki ga v kombinaciji s sistemom zaustavljanja motorja start-stop odlikuje nizka poraba. Po zagotovilih izdelovalca naj bi bila povprečna poraba le 5,1 litra na 100 kilometrov.

Pri proizvajalcu zagotavljajo tudi, da z novo generacijo ibize prihajajo bolj učinkoviti motorji TDI. Pri porabi goriva naj bi bil najbolj skromen 1,2-litrski motor TDI e-ecomotive z močjo 55 kilovatov (75 KM), ki naj bi porabil le 3,4 litre goriva na 100 kilometrov. Zmogljivo plat dizelske ponudbe pa bo zastopal 2,0-litrski motor TDI z največjo močjo 105 kilovatov (143 KM).

Nova ibiza, ki se bo poskušala kupcem približati tudi s ponudbo sodobne opreme, bo na prve evropske trge zapeljala pomladi letos, na bolj dinamično sestro cupro pa bo treba počakati vsaj do sredine leta.