Kitajski trg je za marsikaterega izdelovalca avtomobilov velik izziv, veliko število morebitnih kupcev pa po drugi strani lahko prestavlja tudi problem zaradi omejenih proizvodnih zmogljivosti in predvsem za tuje znamke prilagajanja obstoječe ponudbe okusu kitajskih kupcev.
Seat bo v letu 2012 na Kitajskem odprl 15 prodajnih centrov v večjih mestih, vključno s prestolnico Pekingom. V prihodnosti pa naj bi mrežo še razširili, saj se želijo uvrstiti v sam vrh tujih znamk in s tem izboljšati svoj globalni položaj. V letu 2010 so namreč skupno prodali 339.500 vozil na trgih v 72 državah in ustvarili promet v višini 4,7 milijarde evrov, kar naj bi podobno kot ostale znamke iz koncerna Volkswagen v prihodnosti še močno izboljšali.
Prva dva modela, s katerima bodo začeli osvajati kupce na Kitajskem, bosta leon in ibiza, kasneje se jima bo pridrižila še alhambra, močno pa računajo tudi na prihajajoče nove modele, ki so jih naznanili trije prototipi razkriti v dobrem letu dni – limuzina IBL, SUV IBX in športni kupe IBE.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje