ID.5. v primerjavi z ID.4. prinaša nekaj minimalnih razlik. Glavna je seveda privlačen videz, ki združuje kupejevsko silhueto in značilnosti SUV-ja. Velja tudi, da lahko ID.5 kupci naročijo le z največjo baterijo.
Tisto, ki ima 77 kilovatnih ur uporabne zmogljivosti. Že od začetka je na voljo tudi štirikolesni pogon. To pa je tudi prvi Volkswagen, ki že iz tovarne pride s programsko opremo 3.0.
ID.5 je po besedah odgovornih namenjen tistim, ki od vozila želijo nekoliko več sloga, ali pa, če hočete, tudi nekoliko več športnosti – sploh, če gre za zmogljivo, štirikolesno gnano različico GTX. Razlika v padajoči strehi ni tako ekstremna, da bi načenjala udobje sedenja na zadnjih sedežih ali pa prevažanje prtljage v zadku.
Prtljažnik ostaja velik
Kabina je namreč kopija ID.4, kljub nagnjeni strehi pa prtljažnik meri družinsko uporabnih 549 litrov, s podrtimi zadnjimi sedeži pa 1561 litrov.
Zmogljivejša različica GTX prinaša dvojni elektromotor in štirikolesni pogon. Oprema ID.5 je sicer že serijsko nekoliko bogatejša kot pri ID.4. Na voljo je projekcijski zaslon z razširjeno resničnostjo, med pomočniki za voznika pa najdemo tudi prilagodljivi tempomat in pomoč pri ohranjanju voznega pasu, med najzanimivejšimi je pomoč pri prehitevanju. Omogoča tudi posodobitve "po zraku", kar pomeni, da bo avto vseskozi opremljen z najnovejšimi sistemi.
ID.5 smo v Avstriji na prvo vožnjo popeljali že pred časom in takrat smo govorili tudi z odgovornim produktnim vodjo. Vabljeni k ogledu videoreportaže.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje