Tata se že kar nekaj let redno pojavlja na ženevskem avtomobilskem salonu in dokazuje, da tudi indijska avtomobilska industrija sledi nekaterim svetovnim vzornikom. Kljub temu pa je usoda še tako atraktivnih in tehnološko zanimivih prototipov precej bolj negotova kot pri večjih izdelovalcih. Megapixel je brez dvoma prototip, ki bi imel pod kakšno drugo znamko jasneje začrtano prihodnost.
Pogon malega štirisedežnika, ki meri v dolžino 3,5 metra, zagotavljajo štirje elektromotorji, nameščeni v kolesih, vsak pa zmore 10 kilovatov moči in 500 Nm navora. Litij-ionska baterija z zmogljivostjo 13 kilovatnih ur zagotavlja dovolj energije za 87 kilometrov dosega, ker je v vozilu vgrajen tudi bencinski enovaljnik s prostornino 325 kubičnih centimetrov in močjo 22 kilovatov, ki poskrbi za dodatno napajanje, pa se doseg poveča tudi do 900 kilometrov.
Poleg tehnološko naprednih pogonskih motorjev ima megapixel vgrajen tudi sistem za indukcijsko polnjenje akumulatorjev, torej brez bolj ali manj nepraktičnih kablov, vstop v potniško kabino pa olajšajo prednja in zadnja drsna vrata.
Čeprav v podjetju Tata Motors izdelajo letno 6,5 milijona vozil in so na domačem trgu v vodilni trojici izdelovalcev osebnih vozil, pa je megapixel preprosto preveč napreden za prodajo na domačem trgu, v Evropi pa znamka za zdaj prešibka za resnejši nastop s takšnim serijskim vozilom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje