Spomladanski pogovor med voznikom formule in prvim kreativcem japonske znamke je privedel do rezultata v podobi posebne različice infinitija FX s 5,0-litrskim motorjem V8, ki zmore 420 KM (313 kW). To je 30 KM (22 kW) več kot normalna serijska različica, Sebastian Vettel pa si je zaželel tudi odstranitev elektronske blokade hitrosti, saj poudarja, da veliko kilometrov naredi na odsekih nemških avtocest, kjer ni omejitev hitrosti, za zabavo pa se odpelje na legendarni Nürburgring.
Za malenkost so skrajšali pospešek, od 0 do 100 kilometrov na uro pospeši v 5,6 sekunde, podvozje je trše, zaradi dodatnih usmernikov zraka je za pet odstotkov boljši tudi količnik zračnega upora. Posebna različica FX-a ima več delov izdelanih iz lahkih materialov, kar pomeni za 46 kilogramov manjšo težo vozila kot pri serijski različici.
Željam in predlogom voznika formule 1 so prisluhnili tudi pri opremi v notranjosti potniške kabine, zato je več podrobnosti izdelanih iz ogljikovih vlaken, alkantaro je mogoče najti na volanskem obroču in prestavnih stikalih, posebni sedeži z dodatnimi oporami za zanesljivo sedenje med preizkušanjem zmogljivosti pa imajo izvezen logo SV.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje