Zatemnjena okna v CR 600L zagotavljajo potnikom popolno zasebnost. Foto: RTV SLO
Zatemnjena okna v CR 600L zagotavljajo potnikom popolno zasebnost. Foto: RTV SLO
Limuzina z elementi poltovornjaka -RX 400 pickup. Foto: RTV SLO

Predelava Chryslerjeve limuzine 300C, ki se imenuje CR 600L, je dolga 6,37 metra in široka 1,88 metra.

Limuzina je na voljo s štirimi in šestimi vrati za vstop potnikov, v njej pa se jih lahko v obeh različicah pelje osem, in sicer dva spredaj ter šest zadaj. Štirivratna limuzina ima zadaj dvakrat po tri sedeže, ki so obrnjeni drug proti drugemu. Prav tako ima zadaj dvakrat po tri sedeže tudi šestvratni CR 600L, le da so vsi sedeži obrnjeni proti vozniku. Potniki imajo v razkošnem avtomobilu na voljo minibar in klimatsko napravo, na belih usnjenih sedežih pa jih osvetljujejo modre luči.

Limuzino poganja 3,0 V6-motor z močjo 160 kW (218 KM), največji navor 510 Nm pa dosega med 1.600 in 2.800 vrtljaji.

Aerodinamični X 300 R
V Modeni so preuredili še eno DaimlerChryslerjevo limuzino, in sicer limuzino MB E320 CDi, katere predelavo so poimenovali X 300 R. Pri Intercarju pravijo, da je slog tega vozila mešanica klasike in športnega karakterja. Aerodinamični avto je dolg 5,05 metra in širok 1,85 metra. Poganja ga šestvaljni Mercedosov motor E320 CDi, karoserija pa je popolnoma Intercarjeva.

Limuzinski poltovornjak
Svojevrstna zanimivost je bil tudi RX 400 pickup, mešanica med limuzino in poltovornjakom. Na poltovornjak spominja zadnji del z odprtim prtljažnim prostorom, ki pa se lahko tudi zapre. RX 400 pickup je sicer dolg 6,20 metra in širok 2,10 metra. Poganja ga petvaljni motor CDi , voznik, ta in potniki sedijo na belo-rdečih usnjenih sedežih, pa ima samodejni menjalnik.