Omenjena znamka je letos naslov prevzela maybachu, ki so ga bogataši za najrazkošnejšega izbrali lani.
"Vse preveč podjetij, ki izdelujejo razkošne avtomobile, želi kupce prepričati z nenavadnostjo, ki pa največkrat ni najboljša izbira," trdi Milton Pedraza, vodja inštituta za razkošje, ki je naredilo raziskavo.
Znamke, ki so bile zajete v raziskavi, so: aston martin, bentley, bmw, ferrari, lamborghini, maserati, maybach, mercedes, porsche in rolls-royce.
Kdo lahko sodeluje?
V študiji so lahko sodelovali le ljudje, katerih letni donos znaša 200.000 dolarjev, na računu pa morajo imeti 5 milijonov ameriških zelencev. Največ se jih je strinjalo, da je rolls-royce tisti, ki najbolj združuje žlahtnost, sloves, ime in servis. Le v kategoriji socialnega statusa ga je porazil lanski zmagovalec maybach.
Navadni smrtniki se najbrž sprašujejo, kakšen je pomen rangiranja teh razkošnih znamk avtomobilov, če si lahko ti ljudje privoščijo prav vsakega dragega štirikolesnika?
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje