Fiat scudo je ob ponovnem prihodu na ceste na voljo z dizelskimi in električnimi pogoni, s tem lahko zagotovi različne potrebe obrtnikov ali pa športnih ekip.
Na voljo je namreč kot večnamenska šasija, furgon in takšen – hibridni – tako imenovani "crewcab", ki predstavlja kombinacijo tovornega prostora in šestih sedežev za potnike.
Če potrebujemo več tovornega prostora, lahko drugo sedežno vrsto razmeroma preprosto zložimo in tako natovorimo večje predmete. Fiat scudo za svoje gibanje uporablja energijo elektrike ali pa dizelskega goriva. Zaradi zadnjega smo se tokrat pripeljali na slovensko obalo in med to potjo smo opazili, da je lahko turbodizelski motor s poldrugim litrom delovne prostornine v tem potniško-tovornem kombiju zelo varčen.
Slog vožnje ključen za porabo goriva
Ko vozila nismo obremenili preveč, smo namreč vozili le z dobrimi šestimi litri porabljenega goriva na sto prevoženih kilometrov. Ampak seveda, kot v naši oddaji vedno poudarjamo, za porabo goriva je ključno pomemben naš slog vožnje.
In eden najpomembnejših elementov varčnega razpolaganja z našim dragocenim gorivom je tako imenovano "jadranje". Gre za izkoriščanje momenta vozila, ki ga omogoča izbiranje prave prestave ter pametno predvidevanje dogajanja, da energija ob močnih zaviranjih ne gre v nič. In kdo bi vedel več o jadranju kot slovenski mojstri – jadranja.
Vabljeni k ogledu videoreportaže iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje