Toyota želi pritegniti mlade kupce. Foto: Reuters
Toyota želi pritegniti mlade kupce. Foto: Reuters
Toyota FT hybrid sports concept
Toyota že ima nekaj izkušenj s športnimi avtomobili - Toyota FT-HS.

K uresničitvi načrtov pa utegne Toyoti pomagati tudi nov cenovno ugodni športni avtomobil, s katerim ciljajo predvsem na mlajše voznike.

Športni avtomobil, ki naj bi ga izdelovali skupaj z japonsko družbo Fuji Industries, naj ne bi stal več kot 12.268 evrov. S to ceno želijo pritegniti mlajše kupce. Toyota je od oktobra 2005 tudi 8,7-odstotna lastnica družbe Fuji Heavy, ki izdeluje Subarujeve avtomobile.

Japonci že pred Američani
Japonci so že v letošnjem polletju prodali največ vozil na svetu, in sicer 4,72 milijona. Toyota je prodala tako veliko število avtomobilov predvsem zahvaljujoč uspešni prodaji energetsko učinkovitejših vozil. Toyota tako zaseda prvo mesto pred ameriškim General Motors, ki je prodal 50.000 avtomobilov manj.

Lani so Japonci izdelali 9,02 milijona vozil, letos pa imajo v načrtu, da jih bodo izdelali 400.000 več, torej 9,42 milijona. Japonci, ki se z Američani borijo za naziv največjega svetovnega avtomobilskega proizvajalca, razširjeno prodajo načrtujejo predvsem na severnoameriškem in razvijajočih se trgih.