Zato da je avtomobil lahko športen, ne potrebuje nujno ogromne konjenice. To so že večkrat dokazali japonski proizvajalci s kompaktnimi in lahkimi modeli.
Ključno je razmerje
To pot so ubrali tudi pri Suzukiju za športno različico šeste generacije swifta. Malčka, ki so ga premierno predstavili na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, poganja 1,4-litrski bencinski motor Boosterjet (poznan iz vitare). Ta s turbo puhalom razvije 103 kilovate (140 KM) in 230 Nm navora pri 2.500 vrtljajih na minuto. Podatki o zmogljivosti motorja niso ravno impresivni, toda avtomobil tehta le 970 kilogramov, kar prinaša zelo ugodno razmerje med močjo in maso oziroma pomeni, da ima vsaka “konjska moč” opraviti z manj kot sedmimi kilogrami mase. Nespremenjena ostaja zasnova s pogonom na sprednji kolesi ter ročnim šeststopenjskim menjalnikom s športno kratkimi hodi prestavne ročice.
Malček, ki meri 3,89 metra v dolžino, obljublja zabavo tudi z zunanjim videzom. Športnost poudarja bolj agresiven sprednji del z novim odbijačem z večjimi odprtinami za dovod hladnega zraka motorju ter z novo masko v obliki satovja. Popoprano podobo zaokrožujejo posebna, 17-palčna platišča iz lahke litine, dve veliki izpušni cevi v usmerjevalniku zraka na zadnjem odbijaču ter majhen strešni spojler.
Športni duh se kaže tudi v notranjosti, kjer najdemo v usnje odet volanski obroč s prisekanim spodnjim delom, rdeče okrasne detajle, novo grafiko merilnikov ter športna sedeža z integriranima vzglavnikoma in poudarjenim bočnim oprijemom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje