Suzuki je za zdaj pokazal le izvedbo za japonski trg, od katere pa se evropska ne bo bistveno razlikovala.
Tudi "mehki" hibrid
Japoncem bo med drugim na voljo hibridna različica 1.2-SHVS, pri kateri bencinskemu štirivaljniku pomaga elektromotor. Vstopno izbiro bo predstavljal 1,2-litrski atmosferski bencinski štirivaljnik Dualjet , ki zmore 70 kilovatov (91 KM), željni dinamike pa bodo lahko izbrali litrski turbobencinski trivaljnik Boosterjet z 82 kilovati (112 KM).
Hibrid bo serijsko opremljen z brezstopenjskim samodejnim menjalnikom CVT, ki bo pri različici z atmosferskim motorjem na voljo poleg ročnega petstopenjskega menjalnika. Pri obeh različicah bo poleg sprednjega na izbiro tudi štirikolesni pogon, medtem ko si bo malega turbobencinarja mogoče omisliti le v kombinaciji s šeststopenjsko avtomatiko in pogonom na sprednji kolesi.
Kasneje bo ponudbo dopolnila še bolj športna različica. To naj bi namesto 1,6-litrskega atmosferskega bencinarja poganjal 1,4-litrski tlačno polnjeni stroj, ki v vitari S razvije 103 kilovate (140 KM).
Pri varnostnih elementih velja omeniti zlasti sistem za samodejno zaviranje v sili, samodejno preklapljanje med dolgimi in zasenčenimi lučmi ter prilagodljivi tempomat, ki delujejo s pomočjo kamere in laserskega tipala.
Novi swift bo na Japonskem na prodaj že od 4. januarja, medtem ko bo evropsko premiero doživel šele marca na avtomobilskem salonu v Ženevi. Takrat bo znano, katere od naštetih motornih različic bodo na voljo pri nas.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje