Kot poudarjajo pri japonski znamki, so želeli pokazati usmeritev k upoštevanju trenutnih potreb uporabnikov vozil, ponudbi novih možnosti, pa tudi zadovoljstvu med vožnjo. V okviru slogana »mali avtomobili za veliko prihodnost« predstavljajo tri prototipe, za katere je značilna predvsem kompaktnost in prilagodljivost. Precej bolj zadržani pa so pri razkrivanju tehničnih podrobnosti o pogonih.
Pod imenom regina predstavljajo prototip globalnega kompaktnega avtomobila, ki ga očitno čaka serijska prihodnost in nakazuje predvsem oblikovne smernice znamke v prihodnosti. Oblikovalci so se potrudili, da bi zagotovili za približno 10 odstotnih točk manjši upor zraka kot pri primerljivem predhodniku, kar bo pozitivno vplivalo tudi na porabo in manjši izpust ogljikovega dioksida.
Q-concept pa je 2,5 metra dolg urbani malček z dvema zaporednima sedežema za odrasle ali možnostjo zamenjave sopotniškega sedeža z dvema otroškima. Na isti osnovi bi lahko izdelali tudi manjši mestni enosedežni dostavnik, ki bi imel za voznikom tovorni prostor. Pri Suzukiju pogonskega agregata ne omenjajo, verjetno pa bi bil električni, saj govorijo o vozilu, ki bi bilo primerno za krajše razdalje do deset kilometrov in nekakšna udobnejša različica skuterja.
Na osnovi modela swift pa so izdelali različico EV hybrid z električnim motorjem in klasičnim motorjem v vlogi električnega generatorja. Glede na kompaktnost vozila in hibridnega sklopa bi bil po mnenju konstruktorjev Suzukijev hibrid primeren predvsem za uporabnike, ki živijo v velikih urbanih središčih in dnevno opravijo od 20 do 30 kilometrov. Seveda pa to ne bi bil skrajni doseg morebitne serijske različice, saj bi kompaktno baterijo polnil sproti vgrajeni klasični agregat.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje