Rezultat raziskave podjetja Anderson Analytics, ki je potekala na 375 univerzah po vseh ZDA, je pokazal, da je kar 58,4 odstotka ameriških študentov prepričanih, da je britanski land rover ameriška znamka avtomobilov.
Samo 18,5 odstotka je točno odgovorilo in indentificiralo znamko za britansko (čeprav je potrebno povedati, da je že več let v lasti Forda).
To je šele začetek neznanja
33,7 odstotka študentov meni, da je lexus ameriška znamka, približno enak odstotek pa je pravilno odgovoril, da gre za japonsko podjetje. Zanimivo bi bilo slišati tudi, koliko mladih Američanov ve, da je lexus nahaja v lastništvu Toyote.
Študente so namučili tudi Švedi. 49 odstokov jih je namreč menilo, da je Volvo nemško podjetje, nekaj manj, 40,4 odstotka, jih je enako menilo za Saab. Samo okoli 15 odstotkov vprašanih je pravilno odgovorilo, da gre za švedsko podjetje.
Vsi avtomobili so ameriški, nemški ali japonski
Niti južnokorejski Hyundai je ni bolje odnesel. 55,7 odstotka jih je menilo, da je sedež podjetja na Japonskem. Sklep raziskave kaže, da ta generacija izobraženih Američanov ali nima ideje ali pa preprosto meni, da vsi avtomobili prihajajo iz ZDA, Nemčije ali Japonske.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje