Kako zelo pomemben model je compass za znamko Jeep, kaže podatek, da SUV razreda C predstavljen leta 2017 predstavlja do 40 odstotkov Jeeepove evropske prodaje. Po štirih letih je prišel čas za prenovo, tehnološko in oblikovno.
Tipična maska za vozila znamke Jeep je zdaj postavljena bolj vodoravno, luči z LED tehnologijo so ožje, nova so tudi dnevne led luči in meglenke. Spremenila se je tudi oblika odbijača, ki ima večjo odprtino za dovod hladnega zraka. Zadaj je sprememb manj, omejili so se na svetlobno grafiko.
Digitalizirana kabina
V kabini je sprememb več. Popolnoma nova armaturna plošča ima 10,25-palčne digitalne merilnike (26 centimetrov), osrednji zaslon lahko meri 8,4- (21 centimetrov) ali 10,1-palca (25 centimetrov). Vmesnik sodeluje z operacijskim sistemom Android in uporablja petkrat hitrejši procesor. Povezljivost zagotavljata brezžični platformi Android Auto in Apple CarPlay. Sistem omogoča tudi posodobitev programske opreme za spletno navigacijo.
Nov je volan, pri Jeepu pa poudarjajo uporabo kakovostnejših materialov. Varnostnemu paketu so med drugim dodali pomočnik za vožnjo na avtocesti, bere prometne znake, samodejno zavira pred pešci in kolesarji, prepozna tudi, kdaj je voznik utrujen in ga na to opozori. Opremljen je lahko s štirimi HD-kamerami.
Tehnologija pod motornim pokrovom se ni bistveno spremenila, kar pomeni, da v osni za pogon skrbi 1,3-litrski bencinski motor z močjo 130 ali 150 KM, 1,6-litrski turbodizelski motor, na izbiro pa sta tudi dva priključna hibrida s pogonom na vsa štiri kolesa.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje