Gladiator bo za slovenske ceste prej posebnež kot redni gost. Američan, ki ga izdelujejo v Italiji, namreč ni poceni. Marsikdo bi si za krepko več kot 50.000 evrov brez dvoma kupil kaj udobnejšega in prestižnejšega. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Gladiator bo za slovenske ceste prej posebnež kot redni gost. Američan, ki ga izdelujejo v Italiji, namreč ni poceni. Marsikdo bi si za krepko več kot 50.000 evrov brez dvoma kupil kaj udobnejšega in prestižnejšega. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Marsikdo me je ob pogledu na gladiatorja začudeno povprašal, zakaj so se pri Jeepu podali tja, kjer še niso bili, torej v svet poltovornjakov.

Z modelom wrangler oziroma njegovo izvedenko gladiator ponujajo nekaj čisto novega, a v svetu poltovornjakov, ali po ameriško pick-upov, so pri Jeepu že bili. In to celo z imenom gladiator.

Gladiator ne skriva, da je nastal na osnovi wranglerja. Zmagovalni konj se ne menja in tega se pri ameriški znamki dobro zavedajo. Sicer so gladiatorja doletele majhne kozmetične spremembe, v osnovi pa velja, da je to wrangler z dodanim kesonom.

Zgodba wranglerja se ponovi v kabini. Ni idealno, tisti, ki je v to znamko zaljubljen, pa bo v tem avtomobilu več kot užival. Če ga boste uporabljali kot delovni stroj, bo navdušil z odlagalnimi površinami, uporabnostjo in praktičnimi rešitvami.

Gladiator se pri višjih hitrostih pelje precej mirnejše, pa tudi v ovinkih se pozna, da je njegova medosna razdalja v primerjavi z običajnim wranglerjem daljša za skoraj pol metra. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Gladiator se pri višjih hitrostih pelje precej mirnejše, pa tudi v ovinkih se pozna, da je njegova medosna razdalja v primerjavi z običajnim wranglerjem daljša za skoraj pol metra. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Odličen na asfaltu, blatu in pesku

Opremljen je s številnimi varnostno-asistenčnimi sistemi, v hladnem delu leta pa nedvomno poleg ogrevanih sedežev godi tudi ogrevanje volanskega obroča.

Pod motornim pokrovom se vrti trilitrski turbodizelski agregat, ki ponuja odločnih 194 kW in predvsem 600 Nm navora. Skupaj z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom in prilagodljivim štirikolesnim pogonom, ki zmore verjetno največ, kar se v svetu avtomobilizmu da, ponujajo ultimativni terenski paket.

V kabini je poudarek na uporabnosti. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
V kabini je poudarek na uporabnosti. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Čeprav bi na prvi pogled težko rekli, se avtomobil odlično pelje tudi po običajni cesti. Celo po avtocesti, kjer se običajni wrangler ne znajde najbolje, saj ga je treba nenehno nadzirati in popravljati smer.

Celoten test gladiatorja si lahko pogledate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.