Svečana prireditev je potekala ob precej nenavadni uri - ob desetih zjutraj. Za to je kriv tudi eos, ki pomeni grško boginjo zarje, ki se skupaj s soncem dviga iz morja. Foto: RTV SLO
Svečana prireditev je potekala ob precej nenavadni uri - ob desetih zjutraj. Za to je kriv tudi eos, ki pomeni grško boginjo zarje, ki se skupaj s soncem dviga iz morja. Foto: RTV SLO
Slavica Hajdinjak
Slavica Hajdinjak se bo naslednjega pol leta vozila v jeklenem zapeljivcu. Foto: RTV SLO
Nina Osenar
Črni štirikolesni lepotec je prevzel playbojevo zajčico Nino Osenar, ki pravi, da ima avtomobil dušo, zato je treba zanj lepo skrbeti. Foto: RTV SLO
Slavica Hajdinjak in Tadej Sax
Slavici Hajdinjak je ključe avtomobila predal Tadej Sax, vodja znamke Volkswagen osebna vozila v Sloveniji. Foto: RTV SLO

Akcija je letos potekala že tretjič zapored, v njej pa lahko sodelujejo izključno predstavnice nežnejšega spola. Organizator, podjetje Delo Revije, d. d., je letos prejel kar 29.000 glasov, boginja sreče pa je izmed vseh nagradila Slavico Hajdinjak iz Maribora, ki se bo lahko naslednjih šest mesecev vozila v omenjenem avtomobilu, ki velja za pravo uspešnico med moškimi in ženskimi vozniki.

Pri nas jih je lastnike našlo že prek 60, naročila pa so morali zaradi velikega povpraševanje še povečati. Srečna nagrajenka nam je zaupala, da bo njena prva vožnja kar v domači Maribor: "Komaj že čakam, da se vsedem za volan in zapeljem na cesto. Izmed desetih finalistov sem glasovala prav za eosa." Čeprav ima Slavica vozniški izpit že vrsto let, pa na vprašanje, kakšna voznica je, ni delovala preveč prepričljivo. Nič zato, prepričana je, da bo vožnja z eosom varna. Težava je le v tem, da bo, glede na to, da je pritisnil mraz, vožnja z vetrom v laseh redkejša.

Tudi Nina Osenar bi ga imela
Izbor jeklenega zapeljivca, avta po izboru žensk, je potekal v dveh delih. V prvem krogu so imeli vsi zastopniki avtomobilskih znamk v Sloveniji že pred poletjem možnost prijaviti v akcijo avtomobile, ki so prišli na slovenski trg med 1. 7. 2005 in 30. 6. 2006 ter so jih ocenili kot (tudi) ženske. Na naslov je prispelo 15 prijav, a v finale se jih je odpeljalo le 10.

Štirikolesne finaliste (fiat punto, ford focus ST, hondo civic, nissan micro C+C, opel astro twintop, peugeot 207, renault - novi clio, renault - novi megane coupe cabriolet, seat ibizo in volkswagen eos) so imele čast določiti znane Slovenke (Nina Osenar, Nina Ivanič, Jadranka Juras, Mojca Mavec, Urška Pirš, Alenka Tetičkovič, Petra Majdič, Eva Moškon, Maja Bulc in Polona Baš). Svoje favorite so seveda preizkusile, povezava med njimi in vozili pa je bila dejavnost, oziroma poklic, ki ga opravljajo.

Zmagovalca je preizkusila sanjska ženska Nina Osenar, ki se prireditve ni udeležila. Nina pravi, da je ljubiteljica kabrioletov, pa čeprav ji veter pokvari frizuro. Playbojevo zajčico je v eosu, ki pomeni grško boginjo zarje, navdušil popoln mehanizem za spuščanje strehe, všeč pa ji je tud trda streha, saj je tako avtomobil primernejši za vožnjo pozimi.

V drugem krogu izbirale bralke
Zadnjo besedo pri izboru jeklenega zapeljivca so imele vse Slovenke, ki so z večino glasov za najbolj ženski avto leta določile eosa. Prejel je kar 13.000 od 29.000 glasov. Štirikolesni lepotec iz Wolfsburga je, čeprav ga na slovenskih cestah vozi le peščica, tesno povezan s Slovenijo.

Oblikoval ga je namreč Robert Lešnik iz Limbuša, ki je vodja ene izmed ekip za zunanje oblikovanje pri Volkswagnu, zaradi katere je tako zapeljiv tudi novi passat.

Grega Prebil