Pri obeh različicah se pod motornim pokrovom skriva 1,6-litrski bencinski štirivaljnik z neposrednim vbrizgom goriva in turbinskim polnilnikom, ki zmore 147 kilovatov (200 KM) moči in 250 Nm navora. Motor je sicer le za sedem kilovatov (10 KM) močnejši in ima 10 Nm več navora kot najzmogljivejši motor v ponudbi pri običajnem juku, vendar ima nismo precej drugih tehničnih prilagoditev.
Avtomobil je namreč precej bolj športno uglašen, tako pri zunanji podobi, kot tudi aerodinamiki in oskrbi motorja ter hlajenju ključnih sklopov, kot je na primer oljna črpalka, z zrakom, podvozje je trše, bolj športno pa je zasnovana tudi notranjost vozila, ki sicer povsem ustreza zakonodaji za normalno cestno uporabo.
Različica 2WD z dvokolesnim pogonom in ročnim šeststopenjskim menjalnikom pospeši od nič do 100 km/h v 7,8 sekundah in doseže največjo hitrost 215 km/h. Po podatkih izdelovalca pa naj bi bila povprečna poraba goriva 6,9 litra na sto kilometrov z izpustom 159 gramov ogljikovega dioksida na kilometer, kar sta enaki vrednosti kot pri izhodiščni, manj zmogljivi različici Juke DIG-T.
Različica 4WD s štirikolesnim pogonom in samodejnim menjalnikom CVT pa pospeši od nič do 100 km/h v 8,2 sekundah in doseže največjo hitrost 200 km/h. Povprečna poraba naj bi bila 7,4 litra na 100 kilometrov, izpust ogljikovega dioksida 169 gramov na kilometer.
Za različico z dvokolesnim pogonom bodo morali kupci v Sloveniji odšteti 24.790 evrov, za tisto s štirikolesnim pogonom pa 28.240 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje