Drugega člana športno oplemenitene družine Nismo, po modelu juke, je sicer že mogoče kupiti na domačem japonskem trgu in trgih v Severni Ameriki, spomladi pa bo okusu evropskih kupcev prilagojena različica na voljo še v Evropi. Evropeizacija obsega nekaj podrobnosti, povezanih z zakonodajo za cestno uporabo, nekaj dodatne zunanje kozmetike in izboljšav aerodinamike ter nastavitve podvozja za še bolj dinamično vožnjo.
Motorno srce pa ostaja enako, in sicer oplemeniteni 3,7-litrski motor V6, ki je še zmogljivejši od že tako nič kaj krotkega serijskega. V Nissanovem športnem oddelku so poskrbeli, da zmore 253 kilovatov (344 KM) in doseže največji navor 371 Nm, od 0 do 100 kilometrov na uro pa pospeši v 5,2 sekunde.
Glede na to, da je različica Nismo še zmogljivejša kot serijski 370Z, pa so temu primerno prilagodili tudi notranjost, vključno s tako rekoč obveznimi športnimi sedeži. Vsak avtomobil pa bo imel tudi dodatno ploščico z oštevilčenjem, kar naj bi prispevalo k ekskluzivnosti vozila, čeprav natančnih načrtov o predvidenem številu vozil pri Nissanu ne izdajo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje