Pri Nissanu poudarjajo, da so želeli slediti smernicam, postavljenim z modeloma qashqai in juke, ter kupcem ponuditi več kot neposredni tekmeci v razredu. Ob izpostavljeni oblikovni plati, ki je seveda stvar subjektivnega okusa posameznika, se tehnološka nadgradnja ravni opreme najizraziteje kaže pri opremi, namenjeni varnosti in udobju pri upravljanju vozila.
Varnostni paket, imenovan varnostni ščit (ang. safety shield), bo tako med drugim voznika opozarjal na vozila v mrtvem kotu in na nenamerno vožnjo prek vzdolžnih cestnih oznak. Dogajanje v okolici bo spremljala širokokotna kamera s posebnim sistemom za čiščenje objektiva, pri parkiranju pa bo priskočil na pomoč sistem za prikaz celotne okolice vozila s ptičje perspektive.
Med napovedano ponudbo pogonskih agregatov pa pri Nissanu izpostavljajo dva nova 1,2-litrska bencinska trivaljnika z močjo 59 kilovatov (80 KM) in navorom 110 Nm ter močjo 72 kilovatov (98 KM) in navorom 142 Nm. Dizelske hlape pa naj bi zastopal 1,5-litrski štirivaljnik z močjo 66 kilovatov (90 KM).
Note je tako po zasnovi kot mestu izdelave pravi Evropejec, saj so za zadnje faze razvoja poskrbeli v tehničnih centrih znamke v Veliki Britaniji in Španiji, izdelovali pa ga bodo v Nissanovi tovarni v Sunderlandu v Veliki Britaniji. Na prvih trgih ga pričakujejo jeseni.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje