Eos je zbudil pozornost kupcev že ob prvih sejemskih predstavitvah, tudi pri nas v Celju, po prvih vožnjah pa je le-ta še narasla. Foto: Volkswagen
Eos je zbudil pozornost kupcev že ob prvih sejemskih predstavitvah, tudi pri nas v Celju, po prvih vožnjah pa je le-ta še narasla. Foto: Volkswagen
Volkswagen eos
Notranjost je kakovostna in ustreza tudi zahtevnejšim kupcem, ki se po prvih naročilih sodeč, radi odločajo predvsem za rdeče oblazinjenje. Foto: Volkswagen
Volkswagen eos

Najnovejši Volkswagnov avto na našem trgu je znova mogoče označiti za delno slovenski izdelek, saj je za njegovo podobo odgovoren slovenski oblikovalec Robert Lešnik, ki nosi ključne zasluge za trenutne Volkswagnove oblikovalske smernice.

Eos, poimenovan po grški boginji jutranje zarje, nadaljuje dolgoletno tradicijo kabrioletov nemške avtomobilske znamke, ki se je začela pred več kot pol stoletja s kabrioletom hroščem, pozneje pa so za veter v laseh skrbele številne generacije golfov.

Posebnost novinca na trgu je petdelna zložljiva kovinska streha, ki ima vgrajeno tudi pomično strešno okno, kar mu poleg dobrega razmerja med ponudbo in ceno zagotavlja dodatno ugodno popotnico v boj za kupce na trgu, kjer trenutno ne manjka konkurence.

Prodajo na slovenskem trgu začenjajo s ponudbo dveh FSI motorjev, že jeseni pa se bo ponudba še razširila. Ali bo število vozil, ki je po zaslugi kovinske strehe primerno za vse letne čase, kaj večje od trenutno načrtovane in rezervirane, pa je odvisno tudi od pričakovanega velikega povpraševanja na ameriškem trgu, kjer naj bi začeli s prodajo le nekaj mesecev za evropskimi trgi.